"Dagens" -lista

Då&då kommer den här "dagens"-listan dyka upp här i min blogg och det är vad det låter som, en lista om hur dagen har varit!



Dagens låt: The roots-the seed
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: foundation och mascara
Dagens klädsel: jeans,tubtopp och svart kortärmad kofta.
Dagens roligaste händelse: hela dagen har varit rolig!
Dagens planer: öppet hus på procivitas med lovisa, sen åkte vi med färjan till helsingör,myste där ett tag och sen hem igen.
Dagens vill ha: maaat, bara ätit en french hotdog på hela dan :S
Dagens saknad: vendie&maria!
Dagens drog: mitt lip balm
Dagens tråkigaste: ingenting
Dagens finaste: lelle<3
Dagens måste: idag måste jag ingenting :)
Dagens bästa: procivitas&helsingör
Dagens dricka: fanta
Dagens köp: french hotdog
Dagens mat: french hotdog

Dagens kärlek: tjalalala
Dagens mående: varit på topphumör hela dan, men nu är jag sjukt trött.
Dagens kommentar: "varför köper du en french hotdog nu när vi är i danmark?"  

                                                                    

Tack för en underbar dag,Lovisa!

Kommentarer
Postat av: vendela

JAG SAKNAR DIG MED! flåt för att vi inte ses imorgon. det börjar kännas att vi inte har setts på hur länge som helst. du är bäst. jag älskar dig <33

2008-11-08 @ 20:32:31
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: vendela

"Dagens dricka: fanta"

HAHAHAHHAAHHAHA!

2008-11-08 @ 20:33:18
URL: http://vendellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0