Restart



Då var det dags att börja om bloggen igen, en liten restart helt enkelt!
Jag har haft bloggen ganska länge, i två år närmare bestämt. Sen nu i somras kände jag att jag inte hade nåt flyt i bloggandet och nej, jag var bara inte nöjd. Så jag började om med allt, raderade alla inläggen och bytade design.
Men nu känner jag samma sak igen, att bloggen inte alls är som jag vill ha den. Så nu börjar jag om ännu en gång!
Förhoppningsvis blir detta sista gången jag börjar om och jag hoppas att jag nu får den blogg jag vill ha :)

Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig i tid för en gångs skull.
Sov gott, vi hörs imorgon!

love/ m♥


Kommentarer
Postat av: vendi

riktigt fin bakgrund där :) <33333

2008-11-03 @ 13:37:38
Postat av: vendela

och header! <33

2008-11-05 @ 17:38:17
URL: http://vendellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0