första skoldagen.


Kjol från MQ


Armband från H&M


Örhängen från H&M


Väska från...en väskaffär på väla.

Here you go, bilder på det jag köpt de senaste dagarna. (Detta var dock inte det jag hade på mig idag! Tänkte lägga ut dagens outfit, men spillde halva min lunch på kläderna så det går tyvärr inte,haha.)

Första skoldagen idag, kändes väldigt bra. Skolan verkade toppen och klassen verkade bra den med. Var bara där i drygt en halvtimme, men imorgon klockan 9 är det dags igen. Ska bli hur roligt som helst att dra igång, ser fram emot dessa tre åren och allting jag kommer få uppleva och lära mig. Det är otrolig skönt med något nytt, behövde verkligen miljöbyte! Nu ska jag återgå till min sjukt bra bok som heter"Med himlen som tak", puss.

(Lovade att hälsa till min fina vän Lovisa,som btw har namnsdag idag. :) Jag är så himla glad att våra skolor ligger så nära varandra, vi ska spendera många raster&middagar tillsammans i Hbg! Jag älskar dig♥)
Trackback
RSS 2.0