Tidsfördriv


Har tråkigt, så jag bjuder på en lista och på en bild där jag ser ut som en fiskmås. ENJOY! :)



13 HAR DU:
Ett förhållande: nepp,i'm totally free! (och jag försöker få det låta som något positivt.)
En bästa vän: ja
Haft ett seriöst förhållande: nej,det kunde man inte kalla det.
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej, vid andra;)
Fått ditt hjärta krossat: ja
Haft ett one night stand: -ey, lite privat det dära va?
Skrikit åt en lärare: nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: nja,lite kanske men äh, man har inte tid att gå runt och ångra sig.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: vet inte
Snusat: nej,aldrig
Rökt: woops

12 DAGENS:
Klädsel: jogging,tröja,tjocktröja
Smink: gårdagens mascara
Frisyr: slarvig knut
Låt: Open up happines (coca-cola låten, så sjukt skön)
Vill ha: sol,värme och en söt pojke
Sjuka: jag är så frisk så
Drog: musik
Saknad: rögle
Köp: ingenting
Godis: ingenting
Attityd: ehm..bra?
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: woow,hem och göm dig. FORT.

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Julia
Bil: bobbycar
Kärlek: simon
Husdjur: två hundar
Semester: minns ej!
Jobb: höll loppis med Mcdonalds saker på ett elskåp med Jaquline
Köpta skiva: Hitz for Kids skulle jag gissa på
Riktiga kärlek: hum..peter eller ja...?
Piercing: hål i öronen, annars piercing
Konsert: ingen aning, kanske tom jones?
Fylla: pass

10 SISTA:
Personen som smsade dig: emmsie
Personen som du kramade: mamma
Personen som ringde dig: pappa
Personen som du ringde: isabelle
Personen du sa 'jag älskar dig' till: vet jag inte
Alkoholdrycken: cider eller öl
Bilfärd: det är något med mitt minne, jag kommer inte ihåg :/
Filmen du såg: "Seven" med Brad Pitt, mums.
Gången du grät: det var nog för några timmar sen, dock inget allvarligt
Måltiden: Veg. köttfärssås

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: oj,tveksamt
Våga hoppa bungyjump: nej, inte sen jag såg det live på hbg-festivalen
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: fult, :S vet itne
Kalla dig själv lycklig: ja
Hellre ta bilden än vara med på den: nej
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ja, om det var nödvändigt
Kunna springa 50 mil: min och lovisas dagliga morgonrunda ju.

8 VAD:
Gör du just nu: detta testet
Ska du göra imorgon: om jag har otur tvätta mammas bil
Säger du till dig själv när allt känns svårt: att det oavsett vad det är kommer lösa sig
Har du med dig in på bion: popcorn och dricka
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig jusst nu: lite sol
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: helheten, dock är byxorna viktiga. har han chinos är jag fast.
Skulle du göra om du vann på lotto: rest,shoppat,sparat

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1.jogging
2.trosor
3.bh
4. tröja
5. tjock tröja
6. -
7.-

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: beror på vem det är
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 :O
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
Använder du huvtröjor: har på mig en nu
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: nepp
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: både och

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15
Sova på sida, mage eller rygg: mage
Kramar eller kyssar: båda två samtidigt?:)


Kommentarer
Postat av: ahlander

sv; haha ja verkligen, ja fattade ingenting av vad han skrev typ (A)

2009-08-11 @ 13:09:13
URL: http://aahlander.blogg.se/
Postat av: Linneah

sv: haha gumman du är bäst! Och jag lääängtar verkligen till jul när vi ska "åka" skidor ;D haha :D<33

2009-08-11 @ 14:11:06
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, okej, det kanske är så! ;)

Söt bild!

2009-08-11 @ 15:22:05
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: SANNAA

Hej Sötnos! :) allt bra? :)♥

2009-08-11 @ 16:29:45
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: Emma

du är finast bästa vän<3

2009-08-12 @ 12:49:20
URL: http://insperia.blogg.se/
Postat av: julia

har du inte en piercing i naveln också? :P no more?

kramar på dig du, saknar dig gumman <3

2009-08-12 @ 19:29:13
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0