Tisdag


Mathilda med Henkes mössa ;)

Henke och jag. Haha ingen liten mössa,precis!

Hello.
Den här finfina dagen började vi med matte, och sen svenska. Gjorde stafetthistorier, ni vet när man skriver några meningar, viker ner pappret och sen får nästa person fortsätta utan att se vad man skrivit. Jag höll på att dö när jag läste upp våran,haha! Käkade risifrutti på lunchen vilket var very tasty, sen på eftermiddan hade vi mediekunskap. Satt kvar i skolan ett tag och pluggade lite, snodde Henke's pälsmössa vilket jag&Mathilda tyckte var ganska underhållande :D Var kvar ännu ett tag efter att M gått hem, med Tanja,Tove,Michael,Lilja och Nok (alla har bloggar :o dock är vissa av dem inte så seriösa,haha.) Åkte hem vid 5, käkade,pluggade en massa och har nu pratat med Juliet i telefon, alltid lika trevligt<3 Nu ska jag sova,puss.

For your information, upptäckte jag idag att jag både uttalat/stavat ett visst ord fel under hela mitt tid som skrivkunnig :) Ordet är intervju, som jag alltid stavat interjuv, och även uttalat på samma sätt. Det är bra att jag vet hur ordet jag ska jobba med, stavas och uttalas. Hehe.


Kommentarer
Postat av: julia

Tack för det michelle, du kan kan göra mig glad efter vad som <3

2009-12-16 @ 12:51:58
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0