En söndag


Tycker inte om osminkade bilder på mig själv, men tränar så smått på att försöka komma över det :D

Godmorgon folket :D Sovit så himla bra inatt och känner mig väldigt utvilad,härligt! Drömde föresten att jag bodde i ett jätte stort sandslott precis utanför Knutan, och det enda jag gjorde under dagarna var att sitta på min sandbalkong och käka piroger. haha? Nu ska jag snart ner och äta frukost, inte ätit på ett helt jävla dygn så är skithungrig.. Käkade igår på dopet vid typ 2, sen när vi kom hem var ingen hungrig, blev dock det senare på kvällen men då orkade jag inte laga mat,haha. Så nu ska jag ner och käka youghurt med nötter. See ya later ;)


Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

ja, håret blev perfekt !

2009-11-15 @ 14:24:05
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Tanja

Haha, nawee <3 Låter som en rolig dröm! :D <33

2009-11-15 @ 16:07:39
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0