Godnatt, och hejdå höstlov


Jag mår mycket,mycket bättre nu än vad jag gjorde för några timmar sen. Då var det verkligen vilja-lägga-sig-ner-och-sova-i-hundra-år känsla men nu känns allting helt okej faktiskt. Sjukt som mitt humör kan slå om snabbt alltså,haha. Det ända som stör mig nu är folk som inte förstår att det faktiskt finns saker man verkligen borde låta bli att göra eller säga, för att folk kan ta illa vid sig och bli ledsna. (Du ska inte ta åt dig, den skyldiga läser garanterat inte min blogg;) Men jaja,assholes kommer man aldrig ifrån helt här i livet! Nu ska jag sova och ladda inför skolan imorgon, sov gott sötnötar.


Kommentarer
Postat av: Be-rich

Söt ;)

2009-11-06 @ 05:38:36
URL: http://berich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0