Hos Spätt:)


Hooolaa! Vart en trevlig lördag, kollat på "This is it" på bio med familjen. Härlig film med grym musik från MJ! Åkte hem,fixade mig,åkte och hämtade Julia och åkte sen till Rebecca där det var födelsedagsmiddag/fest :) Fanns trevligt sällskap i form av Linneah,Lovisa, Fanny och Isabelle. Käkade,handlade,lyssnade på musik,festade lite och hade väldigt trevligt! Sitter nu i hennes tvsoffa medans Issi&Rebecca brottas och Julia baby sitter och chilllar;D Nu börjar festen avta och sängen där hemma känns faktiskt sjukt lockande. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Linneah

Tack för kvällen :D Känns som jag kommenterar det rätt mycket nu...

Men när jag skulle gå ut till mamma i bilen sprang jag först in i bilen sen trodde jag mamma va en man så jag vågade inte gå in x) HAHAHA<3

2009-11-01 @ 03:11:55
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack för presenterna och de:D<3

2009-11-01 @ 14:00:54
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0