No time

Satt precis och skrev in vad som ska göras i min kalender och jag kan konstatera en sak, den här veckan kommer bli helt sjukt stressig. Tycker iförsig om att ha lite press på mig, då presterar jag som bäst. Fast det här är överdrivet, kommer inte ha någon tid över till något annat överhuvudtaget!  Sen på allt, har Rögle tre hemmamatcher denna veckan vilket kommer ta en massa tid från mina kvällar där jag egentligen behöver plugga. Fast matcherna prioriteras högt och är ingenting jag ska missa :) Jaja, bara och bita ihop och göra sitt bästa!

Ska läsa lite i min engelskabok nu, bloggar lite mer senare ikv ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

Oj shit! så mke har inte jag! :s ^^ <3

Sådär såg min kalender ut i nian, fast med dubbelt så mke saker!... ^^ <3<3

2009-11-29 @ 21:40:47
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0