Sista lovdagen



Nu har Julia älskling gått hem och jag sitter ensam i min säng och spelar Happy Aquarium på Facebook, mycket underhållande! Funderar på om jag ska börja spela Farmville också, men vet inte om jag vågar för känns som att det är lite lätt beroendeframkallande ;) Ska snart börja städa min garderob och sen tänkte jag kolla på någon av filmerna jag lånade av Rebecca sötnos igår. Får bli en sjukt chill söndag,helt enkelt. Imorgon börjar skolan igen och det är lite blandade känslor. Saknar min klass men vissa ämnen och uppgifter som vi har orkar jag bara inte, och sen att man måste gå upp så tidigt. Blir trött bara jag tänker på det :S Jaja, snart(?) jullov! Nu ska jag fortsätta ta hand om mina små fiskar och samtidigt fixa nya Spotify-spellistor, puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för en trevlig natt och samtal! :D<3

2009-11-04 @ 16:12:32
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0