5 dagars bloggpaus



Hej sweeties. Håller just nu på med att proppa min ipod med ny musik,har en lååång bussresa framför mig och musik i öronen under tiden är ett måste. Kan tyvärr inte läsa när jag åker,blir sjukt åksjuk. Så,vad ska man underhålla sig med i typ 1 dag på en buss med sin mamma,moster och bror som sällskap? Emmsie tipsade om att man kan lyssna på en ljudbok, ska försöka hitta någon som verkar bra här hemma. Sen får ni hemskt gärna smsa mig under morgondagen,det uppskattas verkligen. Dock har jag inte så mycket pengar kvar på mobilen så svarar jag inte så vet ni varför. Nu ska jag packa klart och sen sova,ska upp 5 imorgon...Ha det underbart,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0