Beautiful

Jag vaknade av fågelkvitter idag, är det inte dags för dem att flyga iväg snart? Till något varmt ställe. Hade jag kunnat flyga hade jag gjort precis som dem, iallafall för ett tag. Vill ju inte missa hela vintern och allt vad det innebär, speciellt inte skidresan med Linneah:) Den ser jag riktigt fram emot.

Jag har kommit på en sak,jag måste öka mitt självförtroende. Alltid hittar jag fel,aldrig kan jag vara nöjd. Hur gör man då,för att tycka om sig själv mer? Visst får man komplimanger av folk men det är svårt att suga åt sig. Både för att det liksom sitter i oss,att man ska förneka när någon säger att man är fin. Sen också för att man inte längre vet om det betyder något. På bilddagboken tillexempel, alla kommenterar alla att dom är finast,sötast,vackrast,blabla. Säkert många som menar det,många som inte gör det. Komplimanger ska man ge,gärna många och mycket. Men de ska vara uppriktiga, så att man faktiskt kan glädjas över fina ord utan att känna tvivel på om de betyder något.

Kommentarer
Postat av: Tove

Själv har jag väldigt bra självfötroende tkr jag är både det ena och det andra. Du kommer må mkt bättre om du förbättrar ditt självförtroende. :) Och det är mkt roligare. ;) haha.. ! Alla kan hitta nånting,, sen växer det och blir mer och fler. :P

Ha det bra,, :) ses imorgon puss <3

2009-10-07 @ 19:03:10
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0