Lördagskväll med Julia

Sov över med Julia igår,blev en minst sagt händelserik kväll. Spenderade den hos Mattias med Alex och Dennis, snackade och tittade på när de spelade tvspel. Gick hem vid halv 3 och pratade sen lite innan vi somnade. Trots att det blev en del konstigheter,så tack Julia för kvällen, du är underbar och jag älskar dig. ♥

Vill egentligen inte deppa ner bloggen, men idag mår jag verkligen inte bra. En klump i magen och tusen tankar som far omkring. Frustrerad,arg och ledsen på samma gång, alldeles för mycket som händer samtidigt. Ska kolla på film nu,försöka få något att fokusera på och glömma allt annat för ett tag. Tittar bort mot filmhyllan, tror jag ska se Ice Age.


Kommentarer
Postat av: Bea

känns som om vi har mycket att prata om imorn <3

2009-10-18 @ 19:02:44
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: julia

Tack så mycket för kvällen gumman.



SV: jag älskar dej 100 x mer<3

2009-10-18 @ 21:24:22
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0