Fredag morgon


Foto:Mathilda Redigering:Jag (Picnic,woho)
Hela klassen förutom Mathilda,Desirée och Josefine.

Godmorgon allihopa. Blev en skön vinst för Rögle igår, killarna gjorde en riktigt bra match. Extra beröm till Penker som höll nollan :) Om en kvart ska jag börja gå till tåget,visst är det skönt att skoldagen på fredagar är kort men samtidigt känns det ganska onödigt att åka in. 1 lektion+lite klassråd. Efter skolan ska jag hem och packa,sen i eftermiddag åker jag,pappa och Tim till Stockholm :) Blir en sjukt massa foton i helgen, som ni lär få se på söndag. Ha en bra helg,babes. puss!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

läcker bild =)

2009-10-02 @ 13:30:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Isabellöe

jag försvo mig också när vi ahde fotografering. så jäval typiskt ;P

2009-10-02 @ 16:43:33
Postat av: juliet ;*

riktigt cool bild :)

jag saknar dej älsklingen min <3

2009-10-03 @ 13:09:57
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0