Early morning

Gårdagen blev trevlig, började med att titta lite på idol och sen som sagt Skönheten&Odjuret. Efter filmen gick Gabbi hem och då låg jag och Emma och pratade lite men blev mest att vi svamlade om konstiga saker för vi var så trötta så vi somnade ganska tidigt:)

Är redan hemma, måste fixa lite grejer innan jag drar till Helsingborg. Vaknade typ 7 imorse och började tänka på att jag har skit mycket jag måste göra idag, och sen låg jag och oroade mig över det i typ en timme. Bättre att gå hem lite tidigare och fixa allting istället. Ska börja packa till resan (Amsterdam/Bryssel) och sen fixa hår&smink. Hörs sen :*


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken fin blogg du har!

2009-10-10 @ 11:23:53
URL: http://ericaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0