Hockeykillar



När det gäller killar så är det såhär,jag faller nästan alltid för hockeykillar. Med lite huvudräkning kom jag fram till att av de killarna jag gillat/dejtat har 75% av dem spelat hockey. Jag har funderat mycket på det,varför det är just en hockeykille jag vill ha. Kan det bero på att jag själv älskar sporten? Att de för det mesta är väldigt muskelösa? Att det känns som att hockeykillar är väldigt drivna och vet vad de vill med sitt liv,och att det är attraktivt? Jag vet inte vad det är,men nåt är det. Jag får någon slags "perfekt bild" av en kille i huvudet så fort jag hör att han spelar hockey,vilket är ganska skumt. För jag menar,de är ju faktiskt egentligen ingenting annat än vanliga människor. De äter (mycket),går på toa,svettas,har dåliga hårdagar och får finnar här&där,precis som alla andra.

Ibland kan jag nästan "välja bort" en kille för att han inte spelar hockey,vilket såklart inte är bra. Jag kanske missar någon som är toppen? Föresten är det bara en sport, som de här killarna råkar utöva. Jag försöker få in det i huvudet, men det går inte bra. Tänker jag på min drömkille är han snygg,lång,vältränad,har en fin insida och spelar hockey. Så är det med det, inga alternativ. Det är inte verkligen inte bra att ha en så strikt bild av hur en kille ska vara. Det är svårt att hitta någon som passar perfekt in, och sen som jag sa,jag kan missa någon sjukt bra kille bara för att han inte är som jag tänkt mig. Såklart är jag inte helt omöjlig,börjar jag gilla en kille så skiter jag ju inte i det bara för att han inte spelar hockey. Gillar jag någon så gör jag. Grejen är bara, att jag nästan alltid blir intresserad av någon som är hockeykille. Vilken som är den riktiga anledningen till det, kan jag inte ens själv svara på. Grubblar en massa på det,och kommer jag på ett svar,I'll let you know.

Time to sleep,love!♥

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Jo hockeykillar + michelle kan väl inte gå fel?:O

2009-10-21 @ 21:46:40
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0