Snagga sig..?

Godmorgon,sweeties. Här sitter jag med ett jävla mess till hår, det gör inte alls som jag vill och jag känner nästan för att raka av det. Fast tror jag kommer ångra mig ganska grovt efteråt. Idag är det tisdag om någon skulle missat det,och vi går till halv 5. Hoppas innerligt att vi får sluta tidigare,orkar inte vara hemma lite efter 5. Ikväll ska det städas för imorgon ska vi ha visning,woho! Ska bli så sjukt kul att flytta, blir ju iförsig inte särskilt långt. Antingen inom Ängelholm eller till Helsingborg, men att få bo i ett hus där man kan leva normalt utan att tänka på grannar ska bli skitskönt. Nu måste jag försöka få ordning på håret innan jag ska cykla till tåget,puss.

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Vad är det jag har sagt, kort här is the shit! ;D

2009-10-06 @ 11:44:50
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Lollo

åh ha en fin dag! =) och så illa ser int ehåret ut att vara ;)

2009-10-06 @ 12:06:50
URL: http://www.confessionsbyme.se
Postat av: julia

heh, tittade först på rubriken och undrade litte ... du har ju jättefint hår så klaga inte :P



sv: haha, det gör inget gumman, förstod att det var ngt sånt. Läste din blogg också om det :)

Jag ska på ett jurymöte på museet senare idag kl.15-18.00 så jag är inte hemma förrän då kl.18.00 bara så att du vet, puss o kram <3

2009-10-06 @ 14:02:05
URL: http://vispeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0