Sweet saturday

Godmorgon! Sovit riktigt gott inatt,drömde dock en ganska skum dröm. Var tillsammans med V**** och var i full gång med att flytta tillsammans med honom,haha! Sitter och beundrar mina lösnaglar som jag satte på igår, älskar att ha det. Det är så jäkla snyggt med långa naglar,men eftersom jag alltid pillar på mina när jag blir nervös/uttråkad så har jag alltid ganska korta. Känner mig mycket finare med lite längre naglar,att det inte är mina egna är ju skitsamma;) Sitter just nu och chillar med lite musik, ska snart in i duschen och bli fit for fight igen. Rögle och fest/mys med Elaine och Julia står på schemat idag. Hörs sen, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas på en lyckad kväll, men den kan inte bli något annat med er två älsklingar :D



Sv: eller hur, jag dreglar! <3

2009-10-24 @ 14:17:28
Postat av: juliet

Hoppas på en lyckad kväll, men den kan inte bli något annat med er två älsklingar :D



Sv: eller hur, jag dreglar! <3

2009-10-24 @ 14:17:45
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0