A good day

Skolan idag var hur bra som helst. På förmiddan gav vi ut oss på stan och interjuvade folk. Själv tog jag reda på lite om hockeyintresset i Helsingborg. Interjuvade en kille vars faster var gift med Sudden, reeespect! På lunchen gick de flesta av oss till Knutpunkten. Jag,Mathilda och Tanja tog varsin Frappino på Espressohouse medans resten käkade på Donken. Runt 1 tog vi bussen till HD där vi fick reda på en massa om tidningen, sen fick vi spela ett asroligt spel. Jag och Henrik lekte sportjournalister för ett tag,och det gick bra:) 

Efter skolan åkte jag&Tanja hem till henne,satt på balkongen i solen och pratade några timmar,mys. Tog sen bussen in till Helsingborg igen där vi tänkte vara lite kulturella. Gick på konstutställning-någonting på Dunkers där vår classmate Kaula ställt ut sina finfina bilder.Tog sen bussen hem,kollade på mitt älskade idol och käkade middag. Slänger upp en bild på min babe innan jag går och lägger mig,så ni får något fint att titta på. puss!

Trackback
RSS 2.0