Aggproblem

Hej. Är så sjukt jävla irriterad just nu, min lillebror kan vara så extremt fruktansvärt jobbig att jag vill kasta en massa glas&tallrikar i väggen,skrika det högsta jag kan,ta ut ilskan på mina grannar och lägga Linneah's marsvin's skit i deras brevlåda och sen när jag ändå är igång kan jag åka en runda inom en viss person och lägga lite skit där med. My brother knows how to bring out the Hulk in me. Fast nu gav han sig och gjorde som jag sa, så nu är det lugnt,haha. Dagen har förövrigt varit bra, snackat med nårra från spelutvecklingslinjen för första gången. Inte lätt att få kontakt med några som sitter vid datorn så fort de inte har lektion,hehe. Nu ska jag tvätta av sminket och sen krypa ner i sängen och lyssna på musik. Puss!

IMORGON! ♥


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Haha småbröder <3



Sv: Bara att planera in en dag, du blir säkert jätte bra framför kameran. Du är ju söt som socker så att få dig bra borde inte vara svårt :)

2009-09-23 @ 22:19:47
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Linneah

HAHA du är så söt michelle! x)<3

Men vi gjorde ju aldrig det med bajset, eller flugorna :(( haha



sv: tkr du verkligen att min blogg är bra? o.O alltså du säger inte bara det för du är underbar och typ världens snällaste och bästa människa?<3

Och det är väl klart jag kan göra sånna till dig! :D Jag letade upp en fin bild jag gillade på google och sen fixade jag den i picnik så leta bara upp en fin bakgrun och bestäm hur du vill att det ska stå så fixar jag resten! :)

Älskar dig<3

2009-09-23 @ 23:46:19
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0