Sweet dreams


Sjukt snygg bild på Alexander Rybak,i liike.


Träffade inte Emma idag, hon var tvungen att göra en massa läxor. Har istället plockar ut artiklar till skolan imorgon,pratat en massa i telefon och tittat på "Svenska hollywood fruar" på tv3. Mycket underhållande måste jag säga! Sitter och funderar vad jag ska ha på mig imorn. Det här vädret är ju så svårt att anpassa sig till,ena stunden är det sommarvarmt och nästa stund går solen i moln och det känns som höst. Får gå och kolla i garderoben och se vad jag hittar. Dags att tvätta av sminket och sen sova. Godnatt mina små pussgurkor:)


Kommentarer
Postat av: Linneah

sv: aa det måste vi göra.. :(

jo det behöver vi faktiskt...<3

2009-09-14 @ 22:50:24
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svenska Hollywoodfruar var skitroligt! Hahah

2009-09-15 @ 17:01:07
URL: http://annaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0