Tisdag-full rulle

Dagen i korthet har bestått av skola,följa med på Tanjas pianolektion med Tove,åkte in till Helsingborg och gå på Buttericks ett tag,ta en knökfull buss till väla,käka på tacohouse,shoppa lite grejs,ta bussen till Ängelholm och få skjuss av min fina bror hem på moppen,gå hem till Emma och låna en klänning,hem. Med från väla fick jag med mig en väst,en mascara och en webkamera. Ska försöka installera den nu, vilket säkert kan ta sin lilla tid då jag är en väldigt oteknisk människa:) Men det ska nog gå bra. Lyckas jag kommer foton senare,puss

Kommentarer
Postat av: Tanja

(Y) Går säkert jättebra! :) Haha, det var ganska roligt idag :) <3<3

2009-09-30 @ 21:55:32
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0