kärlek till fredagar.



(Varför kan jag inte centrera bilderna utan att texten också centreras? åhh.)

Började 09.30 idag med religion och slutade sen 11.15, love it. Efter skolan åt jag och några tjejer från klassen lunch tillsammans på Amadeus,mys. Åkte sen till väla med Bea,Kaula och Tanja. Köpte 1 tshirt från gina,1 linne från gina (som ni båda ser där uppe.) och ett armband från bikbok. Åkte hem,chillade ett tag och sen kom Lovisa och Frida hit. Myste framför tvn med glass,mackor och apelsinjuice. De åkte hem från några timmar sen och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Är ensam hemma,vilket egentligen inte är fel. Ensamhet är i lagom mängd något riktigt bra faktiskt. Men just ikväll, hade jag gärna haft någon att mysa med. Well,nu får jag ta och dejta tvn istället.puss!

Trackback
RSS 2.0