Webcam test

Haha,sicken underbar kvalité det var! Jaja,den riktiga kameran kommer ju användas mest,så skitsamma. Imorgon är det dags för skolfoto, usch jag fasar riktigt för det. Blir aldrig någonsin bra på kort, och de här ska man faktiskt leva med i 1 år och varenda jävla gymnasieelev i Helsingborg kommer kunna kolla på det. Grrreaat..Tanja ska snart skicka bilderna från väla,så lägger ut dem sen. Nu ska jag tvätta av sminket,duscha, lägga fram hela morgondagens outfit och sen lägga mig i sängen och läsa min nya Frida tidning med en kopp te i handen. Sen någonstans imellan allt ska jag väl få in lite bloggning. :) puss

Försök aldrig leka något du inte är, blir faktiskt bara patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Linneah

haha awii gumman så söt du är!<3



sv: älskar dig och ser sjukt mkt fram emot en underbar skidsemester med dig, vi kommer ha det BÄST!<3

2009-09-30 @ 22:23:00
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: Tanja

Aweee, gud va gullig bild! :) <3<3



2009-09-30 @ 22:51:35
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0