Back to school

Stolt över mig själv för att jag gjorde klart den där jäkla samhällsuppgiften igårkväll, stolt över mig själv för en till anledning som är lite hemlig, hihi wohoo! Idag är det back to school och det är väl bara att gilla läget. Känner mig inte allt för deppig över det, ska bli trevligt att träffa vissa :) (att vi inleder med matte är dock ingen höjdare)
Ikväll är det Rögle-AIK och sen ska jag sova hos pappa. Ha en underbar dag sweeties! puss

Israel Kamakawiwo'Ole – Over The Rainbow / What A Wonderful World


Kommentarer
Postat av: Sofie

fin header!



hhaha kul att börja skolan med matten också(;

2010-04-06 @ 09:51:12
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

sv: Haha, jag vet! :D Med lite träning så kanske den hade passat ;) är iaf sjuuuukt sugen på att klicka hem den!!! (a) <3

2010-04-06 @ 19:38:47
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0