Måndag

Då var ännu en måndag avklarad och det känns skönt, det är lätt veckans segaste dag. Haft tråklektioner, som dock Tovelito gjort en aning roligare. Var nere i affären som ligger vid vår skola och jag märkte att han som jobbar där snackade kompis-snack med oss, tecken på att man är stammisar! 
Efter skolan följde jag med Tove hem, vi käkade kanelbullar i uterummet, pratade, gick ut med hennes vovve, jag spelade lite piano för henne och hon lite för mig, vi micrade soppa och pratade om Toves gamla idrottsmeriter :) Väldigt trevlig eftermiddag/kväll ute i Ekeby! 
Här hemma hos pappa har jag kollat på Topmodel och Svenska Hollywoodfruar, love it.
Nu ska jag sova, godnatt och sov gott :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0