Memories

Godmorgon.
Precis tittat på gamla bilder, både riktigt gamla som den ni ser här ovanför, och lite mindre gamla bilder sen nian. De får det att sticka till lite i magen, det finns så mycket jag saknar som jag skulle vilja få uppleva igen. Nian tillexempel, vi var allt ett fint litet gäng.. Visst, det var alltid några som bråkade om någonting, men ändå. Vi hade sjukt kul tillsammans! I miss us.
Nog om det. Nu ska jag fixa lite stuffs sen i eftermiddag ska jag&Elaine kolla Rögle som spelat mot Leksand, väldigt viktig match! Tror de fixar det, de brukar vara bäst när det gäller. Sen ikväll ska vi+Helene hitta på nåt med nårra trevliga pöjkar från Strövelstorp.
Ha en bra fredag, snyggingar. Puss.


Kommentarer
Postat av: clarafina

SV; åh, tack michelle :)

2010-04-02 @ 15:49:20
URL: http://clarafinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0