Pancakes

Bilden är länkad.

Satt precis och sökte runt på bilder, såg någon härlig sommarbild där de käkade pannkakor. Skrev in "pancakes" i sökfältet och precis då ropar pappa "det blir pannkakor ikväll", lite läskigt. Men glad blev jag, pannkakor är gott.

Just nu håller pappa på att sätta upp min Färjestads-tröja i mitt rum, blir mycket tjusigt. Och neeej jag har inte bytt ut Rögle mot dem, deras tröja är hemma hos mammsen :)
Blev ingen joggingtur idag, hade ju inga träningskläder med mig. Gick ut på långprommis med hundarna istället, vilket var väldigt härligt. Alla lukterna man känner när det börjar bli vår, mmhhh!
Jag och Tove blev lite trötta idag på slutet, så bestämde oss för att köra sms-roulette. Hoppas ingen blev sur, även fast det verkade som att en av dem blev det,haha. Äh, lite skämt får man ta ;)

Nu ska jag ner och spela piano, har saknat det. Puss :*


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha nej det hoppas jag inte att dom blev ;)



Sv. haha det är bra ;D ! <3

2010-04-29 @ 22:01:46
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0