Whine

Ingen gillar gnäll, men jag bara måste få whina lite.
♦ Mediekunskapen idag var sjukt seg.
♦ Jag är med och gör layouten till tidningen, never again säger jag bara. Det är skittråkigt och jag suger på det.
♦ Vi har riktigt mycket plugg just nu, like always. Kan inte lärarna chilla lite?
♦ Människor som tofflar och ger upp vänskapen med någon för att det råkar finnas någon annan som har emot det, borde ta en stark funderare och tänka efter om det är värt det i längden.
♦ Just nu saknar jag mina gamla vänner från Fram riktigt mycket. Längtar till valborg!

Så, färdig :) Är hemma hos pappa nu, lyssnar på musik och chillar vilket inte är bra eftersom jag har en boklogg som väntar på att bli klar.. Fast nu ska jag titta på film med pappa, så plugget får vänta helt enkelt:) Ska se "Nyckeln till frihet", hoppas den är bra. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. haha tack, men du kunde ju inte låten, jag har spelat den låten jag spelade öde rhundra gånger ;) ordagrant.

mycket trevligt :D <3

2010-04-13 @ 20:25:55
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0