Hos min gammelmormor


Elaine :) och jag vet att min cam inte är så bra, hähä



Äntligen framme! Sitter i min gammelmormors lägenhet och bara chillar, Elaine läser någon skvallertidning och jag dricker Sprite och fixar med min spellista på Spotify. Snart är middagen klar, ska bli gott med riktig mat! Har bara käkat nötter idag, gott min mage vill ha riktigt käk! Tror inte vi ska göra något speciellt idag, båda är lite slitna efter resan. Konstigt att man kan bli så trött av att typ bara sitta still? Föresten glömde jag USB-sladden hemma så ni kommer bara få en massa webcam-bilder nu när vi är här uppe, kamerabilder får ni när jag kommer hem :) Nu ropas det om middag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0