I'm baaack


Hej babes! Nu har jag kommit till pappa så i veckan kommer uppdateringen bli mycket bättre, feels good för jag har haft bloggabstinens, hehe:/ För att sammanfatta helgen sov jag&Elaine över hos Hamphe med Jimmy i fredes, sen i lördes hade jag&Elaine myskväll hos mig med kräng och film. Bra sista helg på lovet! Skolan börjar på tisdag och det känns goodie, jag älskar sommarlov men det känns liksom som det är bra med det nu. Jag längtar till att få träffa de andra och sen ska det bli roligt med lite nya ämnen! Vi har ett ganska jobbigt schema och kommer garanterat simma i läxor men vafan, vi är en tuff hög med tjejer+Henke så vi fixar detta. RIGHT? :) Klart.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sen har ni mamma Mathilda som gör så att ni inte glömmer grejer + att hon ger er ett skratt lite då och då :D

2010-08-22 @ 21:20:11
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Fixar vi lätt, med Mamma Mathilda som får hjälpa oss med läxorna!

2010-08-22 @ 23:47:04
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0