Nedfryst Michi

Åkte på Tims moppe till Donken, fick till och med köra en bit själv vilket var himla rolig! Det kom en bil bakom som skulle köra om och då fick jag lite lite panik, men förutom det hade man kunnat tro att jag var född moppeförare! Typ. På hemvägen sjöng vi som galningar och jag försökte growla vilket jag känner av i halsen nu, aoouch! Lite dum som jag var åkte jag i shorts, efter en tur&retur till Ängelholm var mina ben lite lätt nedfrysta. Kröp precis ner under mitt varma täcke och ni anar inte hur skönt det var, har även lagt en filt på mina ben så att de ska tina upp lite. Ajaja nu vill jag sova, godnatt sötisar!


Kommentarer
Postat av: JULIA

SV: gör du rätt i ;) haha fasen vad jag saknar fjällen du! Saknar dig också sweetheart :/<3

2010-08-11 @ 02:30:04
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
Postat av: Erica

Låter som en bra dag! :)

2010-08-11 @ 11:56:07
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0