Stan med Mathilda

JAG ORKAR INTE! Skrivit ett ganska långt inlägg men så trycker jag bort hela skiten så nu måste jag skriva om allting, fast det tänker jag inte göra. Ni får en förkortad version av allting istället. Varit i stan och fikat med Mathilda, drack grönt te på Espressohouse. Okej okej det finns godare man kan dricka, men det skiter jag i för jag tänker vara nyttig. Gick en runda efteråt men jag klagade så mycket över min tunga väska så vi gick till Donken och satte oss ett tag. Trevligt alltsammans! Sen när jag skulle ta bussen hem visade det sig att chaffisen skrivit fel slutstation på skärmen så efter att ha åkt hela vägen med bussen fick jag snällt sitta kvar och åka tillbaka till Knutan där jag bytade buss igen, inte skoj. Nu ska jag fixa mig lite för sen ikväll ska jag på bio med Kaddan&Rebecca, nice nice! Vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0