Tanja-Tove-Michelle Kväll


Inte för att bilden har att göra med min dag över huvud taget, men ja. Har varit inne i stan med Tanja och Tove en liten sväng, sen åkte vi hem till mig och lyssnade på musik, åt kycklingsallad och typ... ja that's about it. Kvällen blev inte som vi trodde men ja, trevlig ändå. Kan inte bli mycket annat med de där tjejerna! När Tove skulle till bussen följde jag henne och guuuud vad det regnade! Vi blev verkligen helt genomblöta. Kanske inte så kul, fast nu när man sitter inomhus tycker jag det är mysigt att lyssna på regnet där ute. Och bara för det har det slutat regna nu, blö! Klockan är mycket och jag börjar ana bedtime..........snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0