Tisdag den tioende

Var ute och joggade innan, så nu sitter jag här nydushad och känner mig trött i hela kroppen. Men det känns ganska skönt, härligt att känna att kroppen fått jobba. Det var soligt när jag var ute, men nu när jag tittar ut ser det lite molnigare ut. Perfekt mysväder, så nu ska jag sätta mig framför tvn, dricka te och läsa inredningstidningar. Föresten är det snart dags för mitt nya rum att inredas, det kommer bli så tjejigt att Tanja spyr ;) Men jag gottgör det med ett lite "killigare" rum hos pappa. Kan lägga ut bilder någon dag, så ni får se! Puss


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

JoggarN, duktig du är då! :D



sv: haha ja men eller hur! Älskar gamla kort :')

2010-08-10 @ 13:45:36
URL: http://szerafia.se
Postat av: Maria

Sicken finis =) Taack, gillar din oxo! ^^

2010-08-10 @ 14:03:53
URL: http://mariasmariamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0