Nagel- och handvårdskit

När jag rotade runt lite i rummet så hittade jag det här nagel- och handvårdskitet som jag köpt på H&M för länge sen. Har aldrig använt det så tänkte testa. Använde först den svarta pinnen för att trycka ner nagelbanden, sedan tog jag det som ser ut som en nagelfil. Den har 4 sidor man ska använda där de alla gör olika saker. Som att jämna ut nageln,göra den mjuk, någonting jag inte fattade och slutligen göra så att den glänser. Naglarna blir jättefina av den, det ser ut som man har genomskinligt lack på fast att det bara är naglarnas naturliga glans man fått fram. Efter det tog jag nagelbands och nagelkrämen som luktar skitgott, huden runt naglarna blir jättemjuk av den. Slutligen smörjde jag in händerna med handkrämen som även den luktar jättegott. Händerna blev mjuka och krämen absorberades snabbt och lämnade inte kvar en klibbig känsla.

Minns inte exakt vad den kostade men det är ju H&M och jag skulle gissa på...49:- kanske? Jag är jättenöjd med den iallafall och tipsar alla som vill ha produkter till naglarna/händerna att kolla in detta kitet. Billigt&bra!

Trackback
RSS 2.0