Sunny days

Saknar Dubai så jag håller på att deprimerad och spricka och dö. I alla fall det förstnämnda. Jag är ingen kyla&snö-person, så är det bara. Snö på julen, alright, men inte mer än så, tack. En sak är i alla fall säker och det är att när jag är äldre ska jag tillbaka det det landet (eller emiraten, om man ska vara noga) till samma hotell för jag älskade allt med det :(
   Imorgon ska jag till Malmö (...) för att klippa mig, har presentkort hos Frisyrmakarna där so that's why. Skulle egentligen gå runt där efteråt och shoppa&fika med min kompis men hon drog sig precis ur, wuää! Får gå rundor i affärer själv då tillsammans med en massa hysteriska köpa-julklappar-i-sista-minuten-människor, mest för att få lite ut av mina dyra tågresor dit&hem. Nu ska kolla tv eller något, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0