Aerosmith till SRF

Såg detta imorse och blev genast på toppenhumör! För några dagar sen fick jag reda på att Guns N' Roses ska spela på Sweden rock festival i sommar, blev riktigt glad för har länge velat se dem, men tänkt att det antagligen aldrig kommer hända. Aerosmith har jag sett en gång förut på SRF men då kunde jag knappt några av låtarna, men efter att ha sett dem började jag lyssna på deras musik och nu ska jag alltså få se dem igen! Sen en dag efter SRF ska vi iväg och se KISS. Tre toppenband på en vecka, sånt som gör en glad! :D


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. hahahaa det mååste man hört om man bor i Skåne! ,o ;) lite dållit Michelle :p

Jo de var goda men det finns godare ;) de kan kanske få ett vg ist dååå ;p <3

2010-02-17 @ 10:51:48
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0