en måndag.


Två likadana oversizetröjor från H&M


Tröja (med söta "rynkaxlar") från H&M


Lacktights från Ginatricot


Linne från Ginatricot.

Te från Lagerhaus

Hej :)
Idag efter skolan gick jag och Emma på stan och jag fick några grejer köpta, mkt nice. Dagen har förövrigt varit sådär. Synd att Tanja som var sjuk inte var i skolan, jag saknar pappa som är fast i Sthlm pga oväder och ja...resten av anledningarna tror jag vi skippar. Har en hel kväll av plugg framför mig, inte speciellt härligt alls. Får dricka mitt nya te undertiden, så kanske det känns lite bättre. (Btw heter den ju "full med kärlek", vilket är väldigt passande då jag är i stort behov av det just nu.)
Nu ska jag ringa några amigos och sen är det bara att sätta igång med religionen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Michael svensson

Cha cha<3 allihopa FAN VA SNYGGT MICHELLE JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK :D:D:D:D:D::DD

2010-02-01 @ 19:59:37
Postat av: Emma

Tack för en mysig sväng på stan :*<3

2010-02-01 @ 22:03:49
URL: http://justlovelly.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fina inköp :)

2010-02-02 @ 16:03:34
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0