Godmorgon

Hittils haft en stressig morgon för var tvungen att gå upp och städa klart mitt rum.. Hann inte allt igår, pratade med Tanja i telefon i tre timmar istället, haha. Nu är rummet iallafall färdigstädat (läs;allt ligger inkastat i garderoben men det var bara tvunget att vara fint på rummet eftersom vi ska fota det till annonsen) och jag är så gott som klar, vilket betyder att jag hinner gå och göra te till mig själv. Hinner aldrig det på mornarna annars, men idag så!:)

Planerna idag är inge kul alls...Ska städa igen, denna gången måste garderoben vara fin eftersom de som kommer och kollar på huset kommer antagligen ta sig en titt där inne också...FÖRSTÅR NI HUR MYCKET GREJER SOM LIGGER DÄR INNE? Jag är allvarlig när jag säger att högen är minst en meter hög och typ två meter bred..............Sen efter att ha städat ska jag sätta mig och plugga. Jag blir så deprimerad, det enda jag gör just nu är att städa&plugga!..Nu får det fan hända nåt kul snart.
 Nu ska jag platta håret, seee ya. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0