Latisimus, deltoideus,abdominis and so on...

Plugg,plugg,plugg. Känns just nu som mycket på samma gång och det gör mig så jäkla trött i huvudet. Verkar som mitt minne blivit helt senilt, har börjat glömma vad jag hade på mig igår, vad jag åt till lunch eller vad jag gjorde i helgen. Såna saker verkar inte få plats i hjärnan, när jag pressar in en massa plugg där istället,haha. Sitter just nu och läser träningslära fysiologi till provet imorgon. Precis repeterat musklerna på latin, fattar inte riktigt meningen med att kunna dem, men ja. Tror det mesta sitter nu men ska lägga mig i sängen och läsa igenom allting en gång till. Vi hörs imorgon, sötnosar. Puss&godnatt!



You Me At Six – Poker Face


Kommentarer
Postat av: Nikolina

min hjärtans dag var som en vanlig dag tyvärr, själv? :)

2010-02-16 @ 22:05:14
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Neha

Godnatt=)



Åh tack så mycket=)

Hur är det med dig idag?=)

2010-02-17 @ 00:51:47
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0