Veckostart

Hola, sitter just nu i soffan och...PLUGGAR :) Slapp dock städa idag vilket jag är mycket tacksam över. Artikeln till tidningen ska bli klar ikväll hade jag tänkt, och just nu går det helt okej. Ska bara få Emma att skicka några Rögle-bilder så ska det nog bli klart ganska snart. Klockan 19.00 spelar Rögle mot Linköping, så ska lyssna på matchen på radion. :)

Idag, for your information, har jag,Tanja och Tove virrat mellan tre affärer för att få tag på nårra jävla riskakor som vi ville käka till lunch. Hittade tillslut dem på Seven Eleven, käkade dem sen med varma koppen. Niiice.
När vi ändå är inne på lite onödig info, har jag gjort ett spanskaprov idag. Tror det gick bra, får reda på resultatet imorn! Dags för plugg igen, vi hörs senare snyggingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0