Snöstorm


Haha,min arm!?





Måste skynda mig att skriva, för Tove tycker jag ska publicera detta inlägget nu;)
Skolan idag har varit okej, inledde dagen med idrott där vi hade massage. Käkade lunch på nån thairestaurang och sen efteråt hade vi matte (som stand-in istället för svenskan,eftersom Pernilla var borta. det sög.) och sen avslutade vi med religion där det blev en allmänt flummig timme. Efter skolan tvingade jag med Michael till stan där jag fick honom att prova chinos och en t-shirt från Carlings. Tog en bild som jag tyvärr råkade radera, jävligt synd :/ Och däääääääär skojade jag bara, hehe förlåt tovelito (a) Gick till Seveneleven där vi skulle köpa energidricka men där var man tvungen och visa leg att man var över 15 år, men det kunde vi inte... Så blev läsk och MER ist ;d Satt på Knutan ett tag sen och någon halvtimme senare åkte vi hem. Tack Mickey för du följde med mig, trots vädret som du wainade duktigt över ;)

Imorgon ska jag&Emma till Rögleträningen och fota lite till vår skoltidning. Emma har fixat så vi får stå i spelarbåset, riktigt nice! Kommer en bildbomb imorgon, var så säkra ;) Puss puss!


Michelle-styling på Mickey ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

Riktiga najsiga bilder på oss :D



KOLLA IN MICHAEL!!! :O:O:O ! OMG det blev riktigt najs ju :D SKitfint! <3

2010-01-27 @ 23:12:20
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, men visst! :D

2010-01-27 @ 23:12:24
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Nawh, lilla michael då ^^ <3

2010-01-27 @ 23:12:27
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0