Filmteam

Hej :)
Igår var jag på väla med finaste Tanja, fick lite grejer köpta.
Åkte hem till mig sen där jag färgade om håret brunt. Känns riktigt mörkt just nu, men jag vänjer mig i guess. Någon timme senare kom Michael&Nok hit, gick och hämtade mat och tittade sen på en massa filmer. Bland annat världen bästa, "Mean girls" ;) Somnade runt 5, vaknade halv 10 och kunde inte somna om så lyckades lite smidigt väcka dem andra,hehe. Fortsatte vårat filmmaraton och har även trakaserat folk på skype,mkt underhållande. De åkte iaf hem för några timmar sen och nu har jag ett väldigt stökigt rum att ta hand om, haha. Ikväll ska jag lägga ut bilder både på nyinköpta grejer och min nya hårfärg, så håll utkik! :)


Kommentarer
Postat av: Tove

haha ja ;) trakasserier på högsta nivå ;) <3 haha puss

2010-01-05 @ 23:03:13
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0