Mys med Elainen


Okej okej...Lite redigerat då =)

Hej ♥
Igår kom älsklingsElaine hit för att ha myskväll. Vi solade,hyrde film och köpte Ben&Jerry's. Hade film-maraton hemma hos mig, med massa sjuka highschoolfilmer med noll handling. Jaja,rätt kul ändå,haha.
Idag gick vi upp väääldigt tidigt, enligt Elaine (halv 10,host). Åkte till Familia och shoppade, köpte skor,julklappar,smycken,spontanpresent till min bror (syster +-poäng) och en NHL-bok till mig själv :) Blev nöjd med mina köp, fast besviken på att jag inte hittade några kläder till mig själv.

Nu ikväll har vi solat igen (dåligt för huden, i know. men hur ofta gör vi det egentligen? typ aldrig.) och hyrt film, igen. Denna gången två skräckfilmer som verkar riktigt jävla äckliga, ingen aning om hur vi ska kunna sova sen.. Pratade föresten om skräck påväg till solariumen, och då kom en man runt hörnet iklädd en jättestor svart rock och en spetsig luva på huvudet så man inte såg ansiktet. Skrek skithögt och Elaine blev rädd för han skulle bli arg och skjuta oss,hahaha!

Nu ska vi krypa ner och käka glass och kolla på våra skräckfilmer, wuuää.. puss puss!

Kommentarer
Postat av: modemix

söting! :)

2010-01-09 @ 01:42:02
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Michaela

sötisar!

2010-01-09 @ 11:06:50
URL: http://citytjejen.blogg.se/
Postat av: elaine

hahaahhhaha, mannen som var helt svartklädd :|

tack för 2 helt underbara nätter och kvällar, precis vad jag behövde, älskar dig massa hjärtat mitt <33

2010-01-09 @ 16:58:29
Postat av: Linneah

haha jag kan höra elaines skrik i mitt huvud :]



sv: nästan klar med en av dina nyårsbilder :D<3

2010-01-09 @ 18:31:53
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0