Två timmar

Idag är jag verkligen trött! Pratade på skype med Nok till fyra inatt och gick sen upp vid sex. HÄRLIGT!..
Börjar egentligen vid 11, men kom hit vid 9. Ville hinna prata med M&N inann de började så ja,det är väl därför.. Men nu sitter jag här själv och vet inte vad jag ska göra i en timme. Kanske kan lägga mig i en av sofforna och sova lite,haha. Efter skolan ska jag hem till pappa och kolla Rögle-Luleå, woho. Ikväll spelar Scandella för första gången för säsongen, ska bli kul att se! Efter Rögle blir det bums i säng, har en del sovtimmar att catcha igen.
Nu ska jag gå till kaffemaskinen och köpa käääffe så jag piggnar till lite:) puss puss!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Gud så tidigt!!

2010-01-21 @ 13:53:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0