Dagens-lista, 27/7 -10


Myser rundor i mina älskade pyjamas-shorts från H&M. Love them.


Halsband jag fått av farmor, en skyddsängel :)

Dagens låt:
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens smink: Ingenting än så länge
Dagens klädsel: Min rosa fina pyjamas, ska dock klä på mig snart
Dagens roligaste händelse: När jag bläddrade runt bland mina låtar på mobilen och kom in på Svampbob-låten, älskar den låten! haha
Dagens planer: Ut och käka med pappa&Elaine ikväll
Dagens vill ha: Födelsedagspresenter, haha :)
Dagens saknad: :/
Dagens drog: Photoshop, man blir beroende!
Dagens tråkigaste: Ingenting speciellt
Dagens finaste: Alla gratulationer jag fått :)
Dagens måste: Ingenting speciellt
Dagens bästa: It's my birthdaaay!
Dagens dricka: Pepsi
Dagens köp: -
Dagens mat: Pappa hade köpt med sig sushi hem till lunch, mmhh!
Dagens kärlek: Hm, ingenting
Dagens mående: Goodie, förutom att jag har hemsk mensverk (n)
Dagens kommentar: Pappa: Den var fett bra! Jag: Sa du precis fett?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0