Fix&trix med designen



Okej okej, bilden i förra inlägget var fejk för er som inte kopplade det :) Håret har blivit ljusare, men inte direkt blondt och ingen tuppering fick man på köpet heller. Är helt okej nöjd iallafall, trots några slingor som lutar åt gult. Idag har jag fixat med min bloggdesign och det ni ser har jag lyckats åstakomma helt själv, fattar ni hur nöjd jag är!? För en gångs skull jobbar tekniken med mig istället för mot :D 
   Ikväll ska jag,pappa och min bästa vän Elaine ut och käka på restaurang för att fira moi litegranna. Blir garanterat trevligt! Nu ska jag ut i solen, lots of love ♥


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

tack :D allt bra?

2010-07-27 @ 15:02:18
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: ahlberg

Sv: Eller hur var fågeln söt! :) Och tack...



Vet du vad, jag vill nästan att skolan ska börja så att jag kan få umgås med alla er underbara människor en massa :O

2010-07-27 @ 15:42:50
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0