Hemkommen från Munka

Varit med min finaste Elaine sen igår, haft en massa skoj!:) Möttes i Ängelholm igår där vi gick runt på stan, köpte ett halsband som var på Rea. Åkte hem till hennes nya hus i Munka, som var superfint, och chillade bara. Senare på eftermiddan spelade vi basket med Jonthe&Frizze, himla roligt fast blev lite varmt. Sen på kvällen tog vi bussen in till Ängelholm igen och gick hem till Hamphe där Jimmy också var. Vi kollade på tv och sen sov vi där. Dock skulle pojkarna upp och jobba idag så jag&Elaine tog bussen hem till Munka 06.05 imorse (!!) Var trevligt iallafall.
   Idag har vi bara kollat på film och segat oss vilket var välbehövligt efter den tidiga morgonen. Åkte hem vid 17.30 och sen har jag&pappa ätit ute. Han fick mig att testa en rätt som hette "Skånsk äggakaga", fan vad jag skrattade när jag beställde det,hahaa! ;p Nu ska jag duscha och sen kolla på film. Puss!


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

haha, skånsk äggakaka? :o

2010-07-21 @ 21:44:47
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0