Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en härlig vecka i Tunisien. Vi har solat,badat,shoppat och så har jag och mamma fått manikyr. Hoppade över ökenutflykten, det var för varmt helt enkelt. En sak till vi gjort är att mata kattungar, hittade några små sötnosar vid vägkanten som bodde under en kartong typ. Köpte sardiner till dem varje dag och jag var nära på att stoppa dem i resväskan och ta med dem hem så gulliga de var! :*
   Blir inget långt inlägg för jag håller på att dö av värmeslag här inne, tänkte ge mig ut på en prommis i regnet. Jag vet inte vad ni tycker, men jag älskar att gå ute i regn. Det känns så härligt&befriande :) Vi hörs sen, och bilder får ni antagligen imorgon. Take care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0